Na mijn opleiding aan de Noord Nederlandse Academie ben ik in 2022 als gediplomeerd ambulant pedicure gestart in Assen. U hoeft niet te reizen naar een praktijk, ik kom bij u aan huis!
In maart 2024 heb ik de opleiding Medisch Pedicure afgerond, zodat ik nu ook specialistische behandelingen zoals nagelregulatie, nagelreparatie, diabetische voet, reumatische voet en anti druk technieken e.d. voor u kan verzorgen.
Voetzorg Bérénice is aangesloten bij de branchorganisatie Provoet. Provoet leden beschikken over een erkend diploma en houdt haar leden op de hoogte van recente ontwikkelingen in het vakgebied.
Voetzorg Bérénice is geregistreerd in het Kwaliteits Register voor Pedicures ProCert
Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
Alle tarieven zijn in euro’s en inclusief 21% btw.
Annuleren of wijzigen van een afspraak minimaal 24 uur voor de afgesproken tijd. Bij niet nakomen van een afspraak wordt de gereserveerde tijd volledig in rekening gebracht. In geval van plotselinge ziekte kunt u zich kosteloos op de behandeldag zelf voor 9 uur 's ochtends afmelden.
Annuleren of wijzigingen kan via 06-83699266 of per email info@voetzorgberenice.nl
Betaling geschiedt bij voorkeur met een betaalverzoek/tikkie of pinbetaling. Indien u betaling wenst d.m.v. een factuur, dient u de rekening binnen 14 dagen te betalen.
Bij een niet tijdige betaling wordt er een eerste herinneringsnota verstuurd. Als er na een tweede herinnering nog niet tot betaling wordt overgegaan zal de afhandeling van de factuur in handen worden gegeven aan een incassobureau.
De cliënt voorziet de zorgverlener, Voetzorg Bérénice, voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de zorgverlener aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
De cliënt geeft medische veranderingen door aan Voetzorg Bérénice.
Voetzorg Bérénice neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. Voetzorg Bérénice behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen In de wet bescherming persoonsgegevens.
Voetzorg Bérénice is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de pedicure is uitgegaan van door de patiënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Voetzorg Bérénice geeft 7 dagen kwaliteitsgarantie op behandelingen en producten. Garantie vervalt indien:
De cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd
De cliënt de verwijzing naar een andere discipline niet heeft opgevolgd
De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen heeft gebruikt
Indien een cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk schriftelijk worden gemeld aan Voetzorg Berenice.
Voetzorg Berenice dient de cliënt binnen 6 weken na ontvangst van de schriftelijke klacht, adequaat antwoord te geven. Uiteraard zullen we uw klacht serieus nemen en kijken naar een goede oplossing.
De overheid heeft in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) vastgelegd wat goede zorg inhoudt en wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de geleverde zorg. Deze wet stelt dat iedere zorgaanbieder (dus ook Voetzorg Bérénice) vanaf 1 januari 2017 de verplichting heeft een onafhankelijke klachtenfunctionaris aan te stellen, die een klager gratis advies kan geven over het indienen en formuleren van een klacht, dan wel over het onderzoeken van mogelijkheden om tot een oplossing voor de klacht te komen. Indien gewenst kan de cliënt contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Provoet. Indien Voetzorg Berenice en cliënt niet tot overeenstemming kunnen komen, dan kan de cliënt het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging, waarbij Provoet is aangesloten.
Over het inschakelen van de klachtenfunctionaris kunt u ook meer lezen in de klachtenregeling van Voetzorg Bérénice, gebaseerd op de model klachtenregeling van Provoet.
KVK nummer: 85558680
BTW nummer: nl004114696B81